Tuesday, February 3, 2009

update blog?????? ((terkini))

alhamdulillah sudah hampir sebulan saya berada di kota kinabalu dan saya tidak mempunyai kesempatan yang banyak untuk update blog ini memandangkan tidak dapat ke cyber cafe selalu.ala kulli hal saya akan tetap mencari serta meletakkan sesuatu yang baru di dalam blog saya ini khusus untuk membantu mereka yang ingin belajar bahasa arab.
in sya Allah pengalaman saya mengajar bahasa arab dan pendekatan yang dipraktikkan terhadap anak-anak murid saya akan dapat saya kongsikan bersama pembaca sekalian.
dan saya masih tercari-cari apakah bentuk bentuk pengisian yang saya ingin kongsikan bersama pembaca sekalian memandangkan sudah lama saya tidak update blog ini.
sekian sahaja coretan saya untuk kali ini diharap saya diberi kekuatan dan ilham oleh Allah untuk menyumbang sesuatu kepada pembangunan bahasa arab di Malaysia khususnya di negeri sabah ini.
wassalam

No comments:

Post a Comment

INFO SEMASA

slide show